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Messages - paquito

#1
Bar / Re : Ricco est tombé au combat
11 Juillet 2015 à 23:03:25
Toute mes condoléances et ma sympathie à sa famille.
Il me laisse de bon moments comme souvenirs.
#2
Bar / Re : OFCRA
28 Septembre 2013 à 14:39:34
Citation de: DieAngelo le 28 Septembre 2013 à 12:03:36
Hello grand chef Paquito, comment va depuis ces quelques années ??

Bien bien, et toi ?
#3
Bar / Re : OFCRA
27 Septembre 2013 à 21:48:12
Salut DieAngelo, depuis le temps ...  :)
#4
Bar / Pour info ...
27 Septembre 2013 à 21:41:05
Bonjour à tous,

Je préfère venir vous l'annoncer moi-même et boucler la quadrature du cercle proprement, en souvenir de nombreuses années passée ici.

Kontakt-5 c'est terminé. Le forum s'éteindra de sa belle mort le 31/12/2013.

Que ce soit au cours de ces 5 années à l'OFCRA ou ces quelques mois chez Kontakt-5, je remercie tous ceux avec qui j'ai partagé de bons moments et cette passion commune.

Continuez à faire vivre l'OFCRA et la passion ArmA.

Cette fois la page est tournée.

Au revoir.
#5
Scripts / Re : Camion pré-chargé
16 Janvier 2013 à 21:08:45
regarde là:

http://browser.six-projects.net/cfg_weapons/classlist => Armes

http://browser.six-projects.net/cfg_magazines/classlist => magazines

ce sont les seules choses que tu peux mettre en cargo naturellement dans un véhicule (un soldat et une caisse sont aussi des véhicules)
#6
Bar / Re : PC4WAR, c'est terminé !
23 Décembre 2012 à 17:46:42
Dommage, une revue de passionnés qui disparait.
#7
Reprise de la campagne sous d'autres conditions et règles, le 06 décembre 2012 à l'initiative de la commission jeu.
#8
Citation de: Cirav le 17 Novembre 2012 à 16:24:39
Mais on abandonne pas la campagne Iskra ?

Si vous partez sur autre chose. Telle qu'elle fut conçue c'est injouable.

Citation de: Cirav le 17 Novembre 2012 à 16:24:39
Il y aura bien une mission dans 15 jours ?

Oui la mission de Menfin.
#9
Suite aux échecs répétés et récurrents sur les missions de la campagnes ISKRA, je vous présente mes excuses.

Je me suis royalement planté sur ISKRA, les parties d'envergure avec ambiance et scénarisation.

Cette campagne était trop ambitieuse.

Les limites de ma compétence font que je n'ai pas anticipé certaines difficultés et n'ai donc pas pu y remédier.

J'en suis navré.

Je considère campagne comme initialement prévue et conçue comme avortée car dénaturée et n'ayant rien à voir avec l'objectif visé de part les remaniements nécessaires.

Je laisse toute latitude à la commission jeu pour utiliser le travail à sa convenance.

Encore toute mes excuses.

Paquito
#10
Virer le haut-commandement fera beaucoup, il faut donc supprimer les groupes gérées par le haut-commandement et ne comportant pas d'humains.

C'est la seule chose qui n'était pas présente sur les campagnes précédentes.

De toute manière cette campagne était trop ambitieuse et reste donc un échec de mon fait, je la considère comme avortée car dénaturée et n'ayant rien à voir avec l'objectif visé.

#11
Citation de: Cirav le 13 Novembre 2012 à 18:48:51
Petite question concernant l'init.sqf des missions officielles.
Il sert à quoi ce script ?
Citerif ((!isServer) && (player != player)) then
{
  waitUntil {player == player};
};

j'en sais rien alors j'ai pas oser toucher
#12
Citation de: vincent le 11 Novembre 2012 à 11:14:33
la mission M05 sera t elle décalée aussi ou on reste sur le 20 novembre ?

Ben on décale pas non ?
#13
Citation de: Deadalus le 10 Novembre 2012 à 17:13:37
Pas bête ce que dis Antoine. Pourquoi ne pas mettre les radios dans le véhicule/caisses. 1 longue portée et 10 courtes par conteneurs et voilà. Ça évitera au serveur de tout charger ce qui est scripts et autres en même temps que gérer les ID radio ACRE.
pas con oui ...  ;)
#14
Addons / Re : Taviana - TCCP
09 Novembre 2012 à 10:38:45
Aéroports, centrale nucléaire, ports (des vrais !), réseau ferroviaire, voies rapides, échangeurs, collèges, galleries marchandes, gares, industrie ...  :chapeau2:
#15
Addons / Taviana - TCCP
09 Novembre 2012 à 10:28:26

Voilà une île très bien faite et à explorer.

Taviana Island version 1.0 released


Taviana (Officialy: Tavianska Sovjetskaja Socialističiskaja Respublika - TSSR– The Soviet Socialist Republic of Taviana) is an island country situated in the Baltic Sea approximately 120km off the coast of Lithuania or Kaliningrad. It has a population of approximately 1 500 000 inhabitants of who 90% are ethnic Slavs called "Rustaki", Russians or Poles and 10% ethnic Lithuanians. The capital and second largest city of the republic is Sabina which is located on the Southern coast of lake Umag, has a population of approximately 150 000 and has the republics main international airport.

For a complete book of information regarding Taviana Island, please refer to the Taviana Island User Guide PDF file contained within the addon archive.

Language
The official spoken language on Taviana is Tavianian (Tavijanski Jazik) which is an Eastern Slavic language written in a variation of the Belarusian Cyrillic alphabet. Lithuanian, Russian and Polish are also officially recognised languages of the republic.

Religion
The largest religious group consisting of 70% of Tavianas population are Orthodox Christians, the second major religious group in the republic are Catholics consisting of approximately 15% population where as 15% of the population have no religion.


Independence and the revolution
Following the 1917 uprising against the Tsarist autocracy Taviana gained independence from the Russian empire and established a Socialist government lead by the SPT (Socialističiskaja Partija Taviany – The Socialist party of Taviana) to the present day. A 50 meter statue of Lenin was also built in the capital cities main square called (Sredmestje Vladimira Iliča Lenina - The Square of Vladimir Illich Lenin) to commemorate the 1917 revolution.


Economy
Approximately 50% Tavianas economy consists of the extraction of natural resources such as oil and gas which are drilled mainly on the islands North coasts. Fishing and farming form another 35% of the republics economy while heavy industry such as metal works, chemical plants and shipyards from the remaining 15% of the economy.


Wars
874 – The first recorded conflict on Taviana took place on the site where today's port Molotovsk stands in the year 874 between Slavic migrants from the East and native Nordic inhabitants which were eventually forced out of the island.

1240 – 1241 – In the year 1240 Norwegian forces invaded Taviana in an attempt to conquer the island but were forced out one year later in the final battle that took place on the fields of Stari Bor.

1015 – In the year 1015 the Roman empire launched a series of failed attempts to conquer the island.

1600-1611 – In the years between 1600 – 1611 Taviana was invaded by Swedish forces during the Polish-Swedish war but where forced off the island by Polish forces in the battle on the fields on Novi Bor.

1625-1629 – In the years between 1625 – 1629 Taviana took part in the Polish-Swedish war fighting on the Polish side.

1914–1918 (World war 1)- Taviana remained mostly untouched by World War 1 although some conflicts were fought in Prussia and Kaliningrad in attempts to seize the provinces from German control. The years between 1914 – 1918 also saw the Bolshevik revolution of 1917 which gave Taviana independence from Tsarist rule and in which the Socialist Republic of Taviana was born.

1939–1945 (World War 2) – World War 2 was a very dark chapter in Taviana's History. The island was invaded by the Third Reich which forced the Socialist government and the Taviana armed forces in to exile in the Soviet Union where the Taviana armed forces merged with the Red Army and fought against the Third Reich. While fighting continued the Jewish population of Taviana was deported to death camps in Poland while the native population of Taviana was forced in to labour, manufacturing weapons.

In the last phases of World War 2 Taviana was liberated by Red army troops and surviving troops of the Taviana armed forces who reinstalled the socialist government.

1945 onwards – From 1945 onwards Taviana saw a large number of Lithuanian, Russian and Polish migrants feeling from the destroyed European mainland who took on the task of re-building the republic.
Today Taviana is still one of the Soviet Union's key allies and serves as an important strategic location for the Soviet Union as well as a important submarine repair base.






Taviana Official Beta Release Video

Taviana Public Beta Teaser

Taviana Beta 2 Trailer