12 Mai 2024 à 18:36:44

Nouvelles:

Teamspeak 3 OFCRA
IP : ts.ofcra.org
Mot de passe : mineisbiggerthanyours
Discord: https://discord.gg/bWtGS7N


/!\ L'OFCRA RECRUTE /!\


Hell in the Pacific

Démarré par Cirav, 30 Novembre 2012 à 15:47:49

« précédent - suivant »

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

Cirav

Hell in the Pacific - First public beta release

http://www.armaholic.com/page.php?id=18113

http://youtu.be/sb0E6AM9JPw

CiterFinally after many years of development, we witness the first release of Hell in the Pacific, a mod that tries to cover the events that took place in Asia and the Pacific during the Second World War.

We decided to give our first release the rather arbitrary version number 0.5. We felt the need to release the mod now for various reasons, but would like to point out that the mod is still in beta phase as there are many unfinished and missing things we have yet to implement.
This first release is dedicated to land combat in the Pacific and the India/Burma theatres, mainly on the finished or at least almost finished maps 'Tarawa', 'Peleliu' and 'Kohima Ridge'.
We will include other WIP islands as well, so you can see what we are working on.
The same is true for many of the air and sea components of the mod. These things are still in beta stage of development, but will be included as some sort of sneak peek or preview.

Feature List (short summary):
Three factions complete with vehicles and aircraft
Three more or less finished islands along with some very WIP ones
Several Modules that add new features like Logistics, Artillery, Suppression, ...
A mission pack

We will host a release event on Friday, details to follow. If you want to have a go at Hell in the Pacific,
and want to virtually punish those responsible for that mod, jump on board the official release event server and start the punishment! More information is available on the Hell in the Pacific blogspot


Iceberg

J'ai regardé un peu, les unités sont vraiment chouettes, les japs ont de la gueules et les cartes franchement top et vaste avec un bonne ambiance de camps retranché etc...!!!
Avec un peu d'imagination on peut faire la guerre d'Indochine, manque que des Kepi blanc!
Bref a explorer parce que je le trouve intéressant!


Cirav

J'ai mis le mod sur le serveur public mais les missions PVP sont pas top. Faudrait en faire d'autres.


Iceberg

15 personnes actuellement sur le serv çà tente des gens?


Iceberg

Moyen d'avoir le pass admin sur le serv please?


Zombi

#vote admin tonpseudo

C'est mieux, parce que les gens oublient systématiquement de se délogger de l'admin :p

Hull-ron

Citation de: Zombi le 28 Décembre 2012 à 12:21:36
C'est mieux, parce que les gens oublient systématiquement de se délogger de l'admin :p

Ha! La déconnexion du serveur ne suffit-elle pas?
Faut-il se délogger avant?


Zombi

Si vous utilisez le #login motdepasseduserveur il me semble qu'un #logoff est nécessaire, surtout pour les gens ayant un rôle déclaré de superadmin...

Mais je me souviens que, dans mes pérégrinations sur Arma-Fr, la non déconnexion des admins, même sans rôle de superadmin, pouvait poser problème.

Donc dans les autres cas, autant utiliser le #vote admin pseudo, ce qui permet également de ne pas diffuser le mot de passe :)

Hull-ron